Waarom
e-mailmarketing met de tool Autorespond?
Ik werk ondertussen bijna uitsluitend met Autorespond en dat heeft een reden.
Ik geloof in het principe - en ik denk dat je wel akkoord zal gaan - keep it simple.
Met Autorespond heb je een e-mailmarketing tool in huis, maar daar stopt het niet. Wanneer je ook je programma's of afspraken wil aanbieden om online en vooraf te laten betalen, heeft Autorespond er meteen een shoppingcart bij. Dat allemaal onder 1 dak.
De tool heeft alle mogelijkheden die jij als coach nodig hebt en bovendien ook een zeer alerte, nederlandstalige support.
Laatste schreef de Nederlandse Welmoet Babeliowsky - mede-eigenaar van Autorespond en marketingcoach:
"Vorige week was het weer raak: een succesvolle online onderneemster die contact met me opnam omdat ze merkte dat de kosten van haar online marketingtools de pan uit rijzen.
De reden: haar team had de keuze gemaakt voor een combinatie van verschillende systemen voor emailmarketing en betaalsystemen. Daardoor was een conglomeraat aan tools ontstaan, die met elkaar moeten communiceren. In de praktijk bleek dit heel veel werk met zich mee te brengen, waardoor de kosten voor ondersteuning door een VA-team ook sterk toenamen. De vele functionaliteiten bleken niet nodig voor deze coach. Bovendien werden er fouten gemaakt, waardoor de automatisaties blokkeerden en conversies werden misgelopen.
We rekenden snel uit wat het haar zou schelen als ze naar Autorespond zou komen; ze zou van 4000 naar 2000 euro per jaar gaan; een halvering van haar kosten. Omdat de dure oplossing in haar ogen daarbij nog onderpresteert, was de beslissing snel gemaakt om over te stappen naar Autorespond. Bovendien moet er niks meer gekoppeld worden, alles zit in 1 systeem."